Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

no nevím ale skutečně potřebujeme udržovat každou tvrz a každý kostel?

Většina těch věcí zdaleka není "unikátní" a najdete 40 prakticky identických.

0 1
možnosti
Foto

Na nějaké opravované dříve, než jsem se k nim dostal já...jsem narazil :)) 

I když netuším ale, zda za opravami stojí nějaké iniciativy nebo jen soukromý majitel :) Namátkou zámek Trpísty /za Stříbrem)

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1086885-zamek-trpisty-se-po-sedesati-letech-predvedl-verejnosti

Nevím, jak daleko je oprava zámku Prostiboř (u Boru), kam jsem dorazil v době, kdy byla dodělaná komplet nová střecha :)

Dále pak zámek Dvorce (pod Přimdou), který jsem chtěl navštívit jako ruinu, mne překvapil novým plotem a posekaným trávníkem i viditelnými úpravami na fasádě, ale opět nevím podrobnosti a pak ještě zámek Týnec (jižně od Klatov), jednu z velmi významných barokních staveb u nás, se tuším také daří nějak zachránit, ale opět neznám detaily financování :) Tak snad aspoň tak?:)

http://www.gemaart.cz/cs/restaurovani/2013/16-zamek-tynec-na-klatovsku

1 0
možnosti

J65a44r66a 44R77a96n34k

16. 9. 2015 7:21

Karle, mozna by stalo za to se dat s kolegyni dohromady, nevim jak delat reklamy mimo republiku, ale urcite by se nasel nekdo v zamori, kdo by to rozebral a za drahy peniz odvezl, kdyz doma o to nikdo nestojiR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1431x
Milovnice historie, umění a kulturních památek. Druhou mou vášní je cestování.. ze svých cest jsem si přivezla celou řadu zajímavých historek a ráda bych se o ně podělila.

Seznam rubrik